Garantieprocedure

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pauline@snobbs.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wilt u een garantieverzoek doen?

Op stiknaden en ritsen zit 1 jaar garantie. Ritsen kunnen vaak gerepareerd worden.
Tevens is het mogelijk binnenkussens te laten bijvullen.

Krab- en bijtschade valt niet onder garantie.

Wilt u een garantieverzoek doen?

Stuur dan de volgende gegevens naar pauline@snobbs.nl

- Uw naam en (mail)adres.

- Modelnaam artikel.

- De kleur van het artikel.

- De maat van het artikel.

- De aankoopbon.

- De dealer/winkel waar u het artikel heeft gekocht.

- Een detailfoto van het probleem en een totaal foto van het artikel.

- Omschrijving van wat er gebeurd is.